Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою є формування у студентів професійних знань щодо основ будови і життєдіяльності тваринних організмів, їх різноманітності та походження на основі еволюційного вчення, місця та ролі у природних та штучних лісових екосистемах.
У результаті вивчення навчальної дисципліни “Лісова зоологія” студенти повинні
знати:
· будову та життєдіяльність тварин за систематичними групами;
· еволюційний розвиток тварин;
· життєві цикли найважливіших представників основних типів і класів тваринного світу;
· основні поняття зоології на рівні особини, популяції та екосистеми;
вміти:
· визначати значення окремих видів тварин в лісовому господарстві;
· визначати представників видів тварин, які мають відношення до лісового господарства (паразитичні безхребетні, нематоди, кліщі, комахи, молюски, плазуни, птахи, ссавці);
· приймати оптимальні рішення за певних екологічних умов щодо існування та управління кількістю тварин в лісових екосистемах;
· прогнозувати розмноження шкідливих тварин в лісових екосистемах.
Навчальна дисципліна «Методологія і організація наукових досліджень» є вибірковою навчальною дисципліною циклу «Професійна та практична підготовка» освітньо-професійної програми (ОПП) підготовки фахівців освітнього рівня (ОС) «Магістр» напряму 202«Захист і карантин рослин»
Мета навчальної дисципліни — формування у студентів професійних знань про науку, закономірності її розвитку, вплив науки на розвиток суспільства, про організацію наукових досліджень за допомогою різних методів.
Завдання вивчення дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень» полягає у забезпеченні підготовки майбутніх спеціалістів до проведення наукових досліджень на високому методологічному рівні, формування певних знань для використання методів наукового пізнання під час проведення науково-дослідної роботи, формування уміння студентів приймати власні рішення, орієнтуватися у науковому інформаційному просторі, логічно мислити, творчо ставити і вирішувати складні наукові завдання.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- науковий понятійно-категоріальний апарат;
- методологію і методи наукових досліджень;
- види та типи відповідних галузей досліджень, особливості їх планування, організації та проведення;
уміти:
- проводити науковий аналіз теоретичних і практичних проблем певного дослідження;
- проводити дослідження та упорядковувати отримані статистичні дані;
- робити кількісний і якісний аналіз результатів дослідження;
логічно та обґрунтовано викладати матеріали дослідженьМета навчальної дисципліни — формування у студентів професійних знань про науку, закономірності її розвитку, вплив науки на розвиток суспільства, про організацію наукових досліджень за допомогою різних методів.
Завдання вивчення дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень» полягає у забезпеченні підготовки майбутніх спеціалістів до проведення наукових досліджень на високому методологічному рівні, формування певних знань для використання методів наукового пізнання під час проведення науково-дослідної роботи, формування уміння студентів приймати власні рішення, орієнтуватися у науковому інформаційному просторі, логічно мислити, творчо ставити і вирішувати складні наукові завдання.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- науковий понятійно-категоріальний апарат;
- методологію і методи наукових досліджень;
- види та типи відповідних галузей досліджень, особливості їх планування, організації та проведення;
уміти:
- проводити науковий аналіз теоретичних і практичних проблем певного дослідження;
- проводити дослідження та упорядковувати отримані статистичні дані;
- робити кількісний і якісний аналіз результатів дослідження;
логічно та обґрунтовано викладати матеріали досліджень.Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою є формування у студентів професійних знань щодо основ будови і життєдіяльності тваринних організмів, їх різноманітності та походження на основі еволюційного вчення, місця та ролі у природних та агроекосистемах.
У результаті вивчення навчальної дисципліни "Біологія (зоологія)" студенти повинні
знати:
· будову та життєдіяльність тварин за систематичними групами;
· еволюційний розвиток тварин;
· життєві цикли найважливіших представників основних типів і класів тваринного світу;
· основні поняття зоології на рівні особини, популяції та екосистеми;
вміти:
· визначати значення окремих видів тварин в агрономії та захисті рослин;
· визначати представників видів тварин, які мають відношення до агровиробництва (паразитичні безхребетні, нематоди, кліщі, комахи, молюски, плазуни, птахи, ссавці);
· приймати оптимальні рішення за певних екологічних умов щодо існування та управління кількістю тварин в агроекосистемах;
· прогнозувати розмноження шкідливих тварин в агроценозах.
Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою є формування у студентів професійних знань щодо основ будови і життєдіяльності тваринних організмів, їх різноманітності та походження на основі еволюційного вчення, місця та ролі у природних та агроекосистемах.
У результаті вивчення навчальної дисципліни “Агрозоологія” студенти повинні
знати:
· будову та життєдіяльність тварин за систематичними групами;
· еволюційний розвиток тварин;
· життєві цикли найважливіших представників основних типів і класів тваринного світу;
· основні поняття зоології на рівні особини, популяції та екосистеми;
вміти:
· визначати значення окремих видів тварин в агрономії та захисті рослин;
· визначати представників видів тварин, які мають відношення до агровиробництва (паразитичні безхребетні, нематоди, кліщі, комахи, молюски, плазуни, птахи, ссавці);
· приймати оптимальні рішення за певних екологічних умов щодо існування та управління кількістю тварин в агроекосистемах;
· прогнозувати розмноження шкідливих тварин в агроценозах.