Мета курсу: формування у майбутніх фахівців необхідного в їхній подальшій професійній діяльності рівня знань та умінь з правових і організаційних питань охорони праці, з питань гігієни, виробничої санітарії, техніки безпеки та пожежної безпеки, визначеного відповідними державними стандартами освіти.
Завдання:
1 Аналіз сучасного національного та міжнародного законодавства щодо охорони праці.
2 Вивчення процесу організації охорони праці на підприємстві.
3 Вміння провести розслідування нещасних випадків та аварій на виробництві.
4 Облік професійних захворювань на підприємстві.
5 Вивчення категорій виробнича санітарія та гігієна праці.
6 Аналіз сучасних вимог щодо електробезпеки та основ пожежної безпеки.
знати:
− правові та організаційні питання охорони праці;
− основи фізіології, гігієни праці та виробничої санітарії;
− способи і засоби захисту людини від дії шкідливих та небезпечних
виробничих факторів;
− основи безпеки технологічних процесів;
− основи пожежної безпеки.
вміти:
- використання на практиці законодавчої та нормативної бази України про охорону праці;
- контролювати дотримання вимог з охорони праці;
- розробляти необхідні заходи щодо поліпшення умов праці;
- визначати необхідні технічні рішення з пожежної профілактики.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі лісового і мисливського господарства або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів лісівничої науки і характеризується комплексністю та відповідністю природних зональних умов.
Загальні компетентності
1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в України.
2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
5. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
6. Навички здійснення безпечної діяльності.
7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Спеціальні фахові, предметні, компетентності
1. Здатність організовувати роботу малих колективів виконавців.
2. Екологічні мислення і свідомість, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови проживання людства, особиста відповідальність за стан довкілля на місцевому регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання
1. Прагнути до самоорганізації та самоосвіти.
2. Застосовувати законодавчі акти, нормативно-довідкові матеріали, організаційно-управлінську документацію з організації та ведення лісового і мисливського господарства, знання з економіки та права для забезпечення ефективної виробничої діяльності.
3. Виконувати чітко та якісно професійні завдання, удосконалювати технологію їх виконання та навчати інших.
4. Організувати результативні та безпечні умови праці.
Мета : забезпечити відповідні сучасним вимогам знання студентів про загальні закономірності виникнення і розвитку небезпек, надзвичайних ситуацій, в першу чергу техногенного характеру, їх властивості, можливий вплив на життя і здоров'я людини та сформувати необхідні в майбутній практичній діяльності бакалавра, спеціаліста уміння і навички для їх запобігання і ліквідації, захисту людей та навколишнього середовища.
Завдання: навчити студентів: ідентифікувати потенційні небезпеки; визначати небезпечні, шкідливі та вражаючі фактори, що породжуються джерелами цих небезпек; прогнозувати можливість і наслідки впливу небезпечних та шкідливих використовувати нормативно правову навколишнього середовища, прав особи на працю, медичне забезпечення, захист у надзвичайних ситуаціях тощо.
Знати:
- основні принципи забезпечення безпеки життєдіяльності людини і порядок
застосування їх у професійній галузі;
- причини, виникнення небезпечних ситуацій на виробництві та життєдіяльності людини;
- правові, нормативно-технічні та організаційні засади забезпечення безпеки
життєдіяльність людини;
Вміти:
- виявити основні небезпеки, що виникають в життєдіяльності людини;
- вибирати методи захисту від наслідків ситуацій, що загрожують життю і здоров'ю людини в професійної області;
- розробляти заходи з ліквідації наслідків впливу небезпечних ситуацій;
- використовувати засоби і методи підвищення безпеки людини в його життєдіяльності і
професійної області;
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі лісового і мисливського господарства або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів лісівничої науки і характеризується комплексністю та відповідністю природних зональних умов.
Загальні компетентності
1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в України.
2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
5. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
6. Навички здійснення безпечної діяльності.
7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Спеціальні фахові, предметні, компетентності
1. Здатність організовувати роботу малих колективів виконавців.
2. Екологічні мислення і свідомість, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови проживання людства, особиста відповідальність за стан довкілля на місцевому регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання
1. Проводити літературний пошук українською та іноземними мовою і аналізувати отриману інформацію.
2. Виконувати чітко та якісно професійні завдання, удосконалювати технологію їх виконання та навчати інших.
3. Організувати результативні та безпечні умови праці.
Мета курсу: формування у майбутніх фахівців необхідного в їхній подальшій професійній діяльності рівня знань та умінь з правових і організаційних питань охорони праці, з питань гігієни, виробничої санітарії, техніки безпеки та пожежної безпеки, визначеного відповідними державними стандартами освіти.
Завдання:
1 Аналіз сучасного національного та міжнародного законодавства щодо охорони праці.
2 Вивчення процесу організації охорони праці на підприємстві.
3 Вміння провести розслідування нещасних випадків та аварій на виробництві.
4 Облік професійних захворювань на підприємстві.
5 Вивчення категорій виробнича санітарія та гігієна праці.
6 Аналіз сучасних вимог щодо електробезпеки та основ пожежної безпеки.
знати:
− правові та організаційні питання охорони праці;
− основи фізіології, гігієни праці та виробничої санітарії;
− способи і засоби захисту людини від дії шкідливих та небезпечних
виробничих факторів;
− основи безпеки технологічних процесів;
− основи пожежної безпеки.
вміти:
- використання на практиці законодавчої та нормативної бази України про охорону праці;
- контролювати дотримання вимог з охорони праці;
- розробляти необхідні заходи щодо поліпшення умов праці;
- визначати необхідні технічні рішення з пожежної профілактики.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі лісового і мисливського господарства або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів лісівничої науки і характеризується комплексністю та відповідністю природних зональних умов.
Загальні компетентності
1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в України.
2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
5. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
6. Навички здійснення безпечної діяльності.
7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Спеціальні фахові, предметні, компетентності
1. Здатність організовувати роботу малих колективів виконавців.
2. Екологічні мислення і свідомість, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови проживання людства, особиста відповідальність за стан довкілля на місцевому регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання
1. Прагнути до самоорганізації та самоосвіти.
2. Застосовувати законодавчі акти, нормативно-довідкові матеріали, організаційно-управлінську документацію з організації та ведення лісового і мисливського господарства, знання з економіки та права для забезпечення ефективної виробничої діяльності.
3. Виконувати чітко та якісно професійні завдання, удосконалювати технологію їх виконання та навчати інших.
4. Організувати результативні та безпечні умови праці.
Мета : забезпечити відповідні сучасним вимогам знання студентів про загальні закономірності виникнення і розвитку небезпек, надзвичайних ситуацій, в першу чергу техногенного характеру, їх властивості, можливий вплив на життя і здоров'я людини та сформувати необхідні в майбутній практичній діяльності бакалавра, спеціаліста уміння і навички для їх запобігання і ліквідації, захисту людей та навколишнього середовища.
Завдання: навчити студентів: ідентифікувати потенційні небезпеки; визначати небезпечні, шкідливі та вражаючі фактори, що породжуються джерелами цих небезпек; прогнозувати можливість і наслідки впливу небезпечних та шкідливих використовувати нормативно правову навколишнього середовища, прав особи на працю, медичне забезпечення, захист у надзвичайних ситуаціях тощо.
Знати:
- основні принципи забезпечення безпеки життєдіяльності людини і порядок
застосування їх у професійній галузі;
- причини, виникнення небезпечних ситуацій на виробництві та життєдіяльності людини;
- правові, нормативно-технічні та організаційні засади забезпечення безпеки
життєдіяльність людини;
Вміти:
- виявити основні небезпеки, що виникають в життєдіяльності людини;
- вибирати методи захисту від наслідків ситуацій, що загрожують життю і здоров'ю людини в професійної області;
- розробляти заходи з ліквідації наслідків впливу небезпечних ситуацій;
- використовувати засоби і методи підвищення безпеки людини в його життєдіяльності і
професійної області;
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі лісового і мисливського господарства або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів лісівничої науки і характеризується комплексністю та відповідністю природних зональних умов.
Загальні компетентності
1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в України.
2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
5. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
6. Навички здійснення безпечної діяльності.
7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Спеціальні фахові, предметні, компетентності
1. Здатність організовувати роботу малих колективів виконавців.
2. Екологічні мислення і свідомість, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови проживання людства, особиста відповідальність за стан довкілля на місцевому регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання
1. Проводити літературний пошук українською та іноземними мовою і аналізувати отриману інформацію.
2. Виконувати чітко та якісно професійні завдання, удосконалювати технологію їх виконання та навчати інших.
3. Організувати результативні та безпечні умови праці.
Мета курсу: формування у майбутніх фахівців необхідного в їхній подальшій професійній діяльності рівня знань та умінь з правових і організаційних питань охорони праці, з питань гігієни, виробничої санітарії, техніки безпеки та пожежної безпеки, визначеного відповідними державними стандартами освіти.
Завдання:
1 Аналіз сучасного національного та міжнародного законодавства щодо охорони праці.
2 Вивчення процесу організації охорони праці на підприємстві.
3 Вміння провести розслідування нещасних випадків та аварій на виробництві.
4 Облік професійних захворювань на підприємстві.
5 Вивчення категорій виробнича санітарія та гігієна праці.
6 Аналіз сучасних вимог щодо електробезпеки та основ пожежної безпеки.
знати:
− правові та організаційні питання охорони праці;
− основи фізіології, гігієни праці та виробничої санітарії;
− способи і засоби захисту людини від дії шкідливих та небезпечних
виробничих факторів;
− основи безпеки технологічних процесів;
− основи пожежної безпеки.
вміти:
- використання на практиці законодавчої та нормативної бази України про охорону праці;
- контролювати дотримання вимог з охорони праці;
- розробляти необхідні заходи щодо поліпшення умов праці;
- визначати необхідні технічні рішення з пожежної профілактики.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі лісового і мисливського господарства або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів лісівничої науки і характеризується комплексністю та відповідністю природних зональних умов.
Загальні компетентності
1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в України.
2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
5. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
6. Навички здійснення безпечної діяльності.
7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Спеціальні фахові, предметні, компетентності
1. Здатність організовувати роботу малих колективів виконавців.
2. Екологічні мислення і свідомість, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови проживання людства, особиста відповідальність за стан довкілля на місцевому регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання
1. Прагнути до самоорганізації та самоосвіти.
2. Застосовувати законодавчі акти, нормативно-довідкові матеріали, організаційно-управлінську документацію з організації та ведення лісового і мисливського господарства, знання з економіки та права для забезпечення ефективної виробничої діяльності.
3. Виконувати чітко та якісно професійні завдання, удосконалювати технологію їх виконання та навчати інших.
4. Організувати результативні та безпечні умови праці.