Мета практики: Сприяти поглибленню вивчення та засвоєння набутих знань з технології кормовиробництва та технології виробництва продукції тваринництва.
Завдання практики : ознайомитися безпосередньо на виробництві з основними технологічними процесами при заготівлі кормів і виробництві різних видів продукції тваринництва.
Методика проведення навчальної практики: відвідання науково-дослідного господарства „Кутузівка” та науково-виробничого центру ХЗВА - ознайомлення з основними наявними в ньому технологіями виробництва продукції тваринництва:
- при безприв’язному утриманні сільськогосподарських тварин
- ознайомлення з технологією виробництва молока при прив’язному утриманні та технологією утримання та розведення кіз, овець, свиней, коней
- ознайомлення з технологією виробництва м’яса бройлерів та відвідування акваріумів і музею диких предків свійських тварин.
Екскурсія до провідних тваринницьких ферм області.
Мета практики: Сприяти поглибленню вивчення та засвоєння набутих знань з технології кормовиробництва та технології виробництва продукції тваринництва.
Завдання практики : ознайомитися безпосередньо на виробництві з основними технологічними процесами при заготівлі кормів і виробництві різних видів продукції тваринництва.
Методика проведення навчальної практики: відвідання науково-дослідного господарства „Кутузівка” та науково-виробничого центру ХЗВА - ознайомлення з основними наявними в ньому технологіями виробництва продукції тваринництва:
- при безприв’язному утриманні сільськогосподарських тварин
- ознайомлення з технологією виробництва молока при прив’язному утриманні та технологією утримання та розведення кіз, овець, свиней, коней
- ознайомлення з технологією виробництва м’яса бройлерів та відвідування акваріумів і музею диких предків свійських тварин.
Екскурсія до провідних тваринницьких ферм області.
Мета практики: Сприяти поглибленню вивчення та засвоєння набутих знань з технології кормовиробництва та технології виробництва продукції тваринництва.
Завдання практики : ознайомитися безпосередньо на виробництві з основними технологічними процесами при заготівлі кормів і виробництві різних видів продукції тваринництва.
Методика проведення навчальної практики: відвідання науково-дослідного господарства „Кутузівка” та науково-виробничого центру ХЗВА - ознайомлення з основними наявними в ньому технологіями виробництва продукції тваринництва:
- при безприв’язному утриманні сільськогосподарських тварин
- ознайомлення з технологією виробництва молока при прив’язному утриманні та технологією утримання та розведення кіз, овець, свиней, коней
- ознайомлення з технологією виробництва м’яса бройлерів та відвідування акваріумів і музею диких предків свійських тварин.
Екскурсія до провідних тваринницьких ферм області.
«Тваринництво" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня підготовки за спеціальністю 202 "Захист і карантин рослин"
Мета вивчення дисципліни – обґрунтування доцільності
використання заходів, спрямованих на збільшення виробництва та підвищення
якості продукції тваринництва, зниження її собівартості. Завдання −
отримання студентами знань у галузі тваринництва з розведення
сільськогосподарських тварин і птиці, організації їх повноцінної годівлі та
кормовиробництва, опанування сучасних технологій виробництва окремих видів
продукції тваринництва. У результаті
вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: біологічні особливості сільськогосподарських
тварин, методи оцінювання поживності кормів, їх класифікацію та характеристику;
технології виробництва тваринницької продукції; загальну будову та робочий
процес засобів механізації; вміти: визначати показники продуктивності тварин;
використовувати основ-ні дані відтворення стада для виробничого планування;
обґрунтовувати вибір за-собів механізації стосовно конкретних виробничих умов;
давати економічну оцін-ку машин на стадіях їх використання; користуватися
матеріалами зоотехнічного та технічного обліку для аналізу економічної
ефективності галузі тваринництва. Перелік компетентностей Інтегральна
компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та
практичні проблеми з технології виробництва і переробки продукції тваринництва
або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів
зоотехнічної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов Загальні компетентності: 1. Здатність вчитися та
оволодівати сучасними знаннями 2. Здатність застосовувати знання
в практичних ситуаціях 3. Знання та розуміння
предметної області та розуміння професії 4. Здатність до здійснення
саморегуляції та ведення здорового способу життя, здатність до адаптації та дії
в новій ситуації 5. Здатність
до вибору стратегії спілкування; здатність працювати в команді; здатність
працювати автономно; навички міжособистісної
взаємодії 6. Здатність оцінювати та
забезпечувати якість виконуваних робіт 7. Прагнення до збереження
навколишнього середовища 8. Здатність до пошуку,
оброблення та аналізу інформації з різних джерел 9. Здатність виявляти ініціативу
та підприємливість Спеціальні (фахові)
компетентності 1. Здатність
до складання раціонів для різних видів і статево- вікових груп тварин та
організації нормованої їх годівлі з урахуванням річної потреби підприємства в
кормах 2. Здатність застосовувати різні
системи та способи утримання сільськогосподарських тварин та контролювати
і оптимізувати
мікроклімат технологічних приміщень 3. Здатність
застосовувати базові знання з економіки, організації, менеджменту, безпеки життєдіяльності,
охорони праці у виробництві та переробці продукції тваринництва 4. Здатність
застосовувати знання з фізіології ссавців в сучасних технологіях виробництва
продукції тваринництва 5. Здатність
застосовування знань з організації і управління технологічними процесами
переробки продукції тваринництва 6. Здатність до розуміння
принципів роботи техпологічного обладнання, володіння прогресивними методами
його підбору та експлуатації 7. Здатність
до ділових комунікацій з фахівцями в галузі виробництва та переробки продукції
тваринництва, уміння вести дискусію па професійну тематику