Мета дисципліни "Туроперейтинг" у системі підготовки фахівців сфери туризму за напрямом "Туризм" є набуття знань та системного мислення щодо організації туроператорського бізнесу та оволодіння праксеологічними навичками взаємодії суб'єктів туристського ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; застосування правил формування програм туристського обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.
Основними завданнями вивчення дисципліни "Туроперейтинг" є набуття компетентностей на основі засвоєння основних теоретичних положень та придбання необхідних практичних навичок, що дозволяють ефективно застосовувати основні положення туроперейтингу в організації дієвої системи взаємодії між всіма суб'єктами туристського ринку: туроператорів, турагентів, підприємств-виробників туристських послуг з метою створення та реалізації програм туристського обслуговування.
У результаті вивчення дисципліни "Туроперейтинг" студент повинен:
визначення прав і обов'язків туристів;
технологію та організацію туристських подорожей;
ліцензійні умови здійснення туроператорської діяльності;
правила та порядок оформлення туристських документів;
туристські формальності та порядок їх виконання;
умови забезпечення й виконання претензійної роботи в туризмі;
параметри створення турпродукту підприємства;
форми аквізиції туристської активності;
умови бронювання туристського обслуговування, та окремих туристських послуг;
організацію обліку і контролю надання послуг;
оформлення туристської звітності;
визначення та забезпечення безпеки туристських подорожей.
вміти:
формувати пакетні та індивідуальні програми туристського обслуговування з використанням ресурсного потенціалу дестинації, (регіону, району, країни);
організовувати взаємодії між всіма учасниками туристського ринку, формувати нормативно-правове забезпечення співпраці;
моделювати програми туристського обслуговування за різною метою подорожей, типом клієнтури, наявних туристських атракцій;
- застосовувати графоаналітичні моделі програм туристського обслуговування;
- визначати мотивації подорожей;
- оформлювати туристську документацію;
- організовувати облік і контроль надання послуг;
- організовувати формування звітності туристських підприємств;
удосконалювати процеси надання туристських послуг в пакетних турах;
застосовувати нові форми та методи обслуговування в туризмі;
обґрунтовувати та розробляти основні напрями удосконалення та підвищення ефективності організації роботи суб'єктів туристської індустрії, організовувати забезпечення їх нормативно-правовою базою.
Перелік компетентностей:
Інтегральна компетентність - Здатнасть комплексного розв’язувати професйні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреаци як процес навчання, так і в процесі роботи, шо передбачае застосування теорий і методів системи наук, які формують туризмознавство,і характеризуються комплексністю та невизначенстю умов.
Загальні компетентності:
1. Здатність реалізовувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
3. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
4. Здатність до критичного мислення, аналізу і сінтезу.
5. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
7. Здатність працювати в міжнародному контексті.
8. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
9. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.
10. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
11. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
12. Навички міжособистісної взаємодії.
13. Здатність планування та управління часом.
14. Здатність працювати в команді та автономно.
Спеціальні (фахові) компетентності:
Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності;
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Здатність аналізувати рекреашино-туристичний потенціал територій.
Здатність аналізувати діяльність суб’екив індустрії туризму на всіх рівнях управління.
Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технологи обслуговування туристів та вести претензійну роботу;
Здатність до співпраці з діловими партнерами і кліентами, уміння забезпечувати з ними ефективні комункаци.