Охорона праці в галузі Е Маг 2 року
знати:
- обов’язки і повноваження з охорони праці у виробничому колективі.
- основні законодавчі та нормативно-правові акти з охорони праці в галузі економіці при виконанні виробничих та управлінських функцій;
- основи безпечних технологій;
- порядок розслідування нещасних випадків, аварій та професійних захворювань;
- методику розробки та проведення заходів щодо усунення причин нещасних випадків, з ліквідації наслідків аварій на підприємствах.
- основи організаційних і технічних заходів з метою поліпшення безпеки праці;
- основні аспекти діяльності виробничого колективу з обов’язковим урахуванням вимог охорони праці;
- особливості управління діями щодо запобігання виникненню нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві;
вміти:
користуватися основними законодавчими та нормативно-правовими актами з охорони праці ;
кооперувати теоретичними та практичними знаннями з розслідування нещасних випадків, аварій та професійних захворювань;
Інтегральна компетентність.
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності.
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
2. Здатність застосовувати знання на практиці;
3. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
4. Здатність навчатись та навчати;
5. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
7. Здатність працювати автономно та в команді.
Спеціальні (фахові) компетентності
12. Здатність
здійснювати просвітницьку діяльність серед населення (учнівської молоді) щодо
формування в них екологічного мислення
і свідомості, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови
проживання людства, особисту відповідальність за стан довкілля на місцевому,
регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання
4. Вибирати оптимальні методи досліджень, модифікувати, адаптувати та розробляти нові методи та формувати методику обробки результатів;
14. Брати участь у підготовці фахівців та у просвітницькій діяльності серед населення для формування в них екологічного мислення і свідомості, ставлення до природи як унікальної цінності;
16. Організовувати та керувати дослідницькою, інноваційною та інвестиційною діяльністю, виробничими процесами з урахуванням технічних, технологічних та економічних факторів;
19 Вирішувати та координувати розробку, підбір і використання необхідного обладнання, інструментів і методів для організації виробничого процесу з урахуванням екологічних, технічних та технологічних можливостей;
21. Керувати проектами наукового співробітництва та академічної мобільності з підготовкою наукових праць та звітів, апробацією та впровадженням результатів досліджень і розробок, поширенням інформації про результати досліджень на міжнародних конференціях, семінарах, тощо.
Охорона праці в галузі АГ Магістри 1року
знати:
- обов’язки і повноваження з охорони праці у виробничому колективі.
- основні законодавчі та нормативно-правові акти з охорони праці в агрономії при виконанні виробничих та управлінських функцій;
- основи безпечних технологій в агрономії;
- порядок розслідування нещасних випадків, аварій та професійних захворювань;
- методику розробки та проведення заходів щодо усунення причин нещасних випадків, з ліквідації наслідків аварій на агропромислових підприємствах.
- основи організаційних і технічних заходів з метою поліпшення безпеки праці;
- основні аспекти діяльності виробничого колективу з обов’язковим урахуванням вимог охорони праці;
- особливості управління діями щодо запобігання виникненню нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві;
вміти:
користуватися основними законодавчими та нормативно-правовими актами з охорони праці ;
оперувати теоретичними та практичними знаннями з розслідування нещасних випадків, аварій та професійних захворювань;
Інтегральна компетентність.
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності.
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
2. Здатність застосовувати знання на практиці;
4. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;
5. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
6. Здатність навчатись та навчати;
7. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
9. Здатність працювати автономно та в команді.
Спеціальні (фахові) компетентності
12. Здатність здійснювати просвітницьку діяльність серед населення (учнівської
молоді) щодо формування в них екологічного мислення
і свідомості, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови
проживання людства, особисту відповідальність за стан довкілля на місцевому,
регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання
4. Вибирати оптимальні методи досліджень, модифікувати, адаптувати та розробляти нові методи та формувати методику обробки результатів;
14. Брати участь у підготовці фахівців та у просвітницькій діяльності серед населення для формування в них екологічного мислення і свідомості, ставлення до природи як унікальної цінності;
16. Організовувати та керувати дослідницькою, інноваційною та інвестиційною діяльністю, виробничими процесами з урахуванням технічних, технологічних та економічних факторів;
19 Вирішувати та координувати розробку, підбір і використання необхідного обладнання, інструментів і методів для організації виробничого процесу з урахуванням екологічних, технічних та технологічних можливостей;
21. Керувати проектами наукового співробітництва та академічної мобільності з підготовкою наукових праць та звітів, апробацією та впровадженням результатів досліджень і розробок, поширенням інформації про результати досліджень на міжнародних конференціях, семінарах, тощо.
Охорона праці в галузі 101 Екологи Маг 2 року
знати:
- обов’язки і повноваження з охорони праці у виробничому колективі.
- основні законодавчі та нормативно-правові акти з охорони праці в екології при виконанні виробничих та управлінських функцій;
- основи безпечних технологій в екології;
- порядок розслідування нещасних випадків, аварій та професійних захворювань;
- методику розробки та проведення заходів щодо усунення причин нещасних випадків, з ліквідації наслідків аварій на екологічних підприємствах.
- основи організаційних і технічних заходів з метою поліпшення безпеки праці;
- основні аспекти діяльності виробничого колективу з обов’язковим урахуванням вимог охорони праці;
- особливості управління діями щодо запобігання виникненню нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві;
вміти:
користуватися основними законодавчими та нормативно-правовими актами з охорони праці ;
кооперувати теоретичними та практичними знаннями з розслідування нещасних випадків, аварій та професійних захворювань;
Інтегральна компетентність.
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності.
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
2. Здатність застосовувати знання на практиці;
3. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
4. Здатність навчатись та навчати;
5. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
7. Здатність працювати автономно та в команді.
Спеціальні (фахові) компетентності
12. Здатність
здійснювати просвітницьку діяльність серед населення (учнівської молоді) щодо
формування в них екологічного мислення
і свідомості, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови
проживання людства, особисту відповідальність за стан довкілля на місцевому,
регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання
4. Вибирати оптимальні методи досліджень, модифікувати, адаптувати та розробляти нові методи та формувати методику обробки результатів;
14. Брати участь у підготовці фахівців та у просвітницькій діяльності серед населення для формування в них екологічного мислення і свідомості, ставлення до природи як унікальної цінності;
16. Організовувати та керувати дослідницькою, інноваційною та інвестиційною діяльністю, виробничими процесами з урахуванням технічних, технологічних та економічних факторів;
19 Вирішувати та координувати розробку, підбір і використання необхідного обладнання, інструментів і методів для організації виробничого процесу з урахуванням екологічних, технічних та технологічних можливостей;
21. Керувати проектами наукового співробітництва та академічної мобільності з підготовкою наукових праць та звітів, апробацією та впровадженням результатів досліджень і розробок, поширенням інформації про результати досліджень на міжнародних конференціях, семінарах, тощо.