Метою викладання дисципліни є оволодіння магістрами навичками комп'ютерного проектування в галузі садово- паркового господарства.
Основні завдання курсу:
1. дати загальну характеристику дисципліни, означити її місце і значимість в загальній системі знань, необхідних для підготовки спеціалістів СПГ та ландшафтних архітекторів;
2. ознайомити здобувачів із основними положеннями і правилами виконання креслень і зображень за допомогою комп’ютерних програм;
3. розвинути практичні навики виконання креслень і візуальних зображень означених об’єктів;
4. розвити у здобувачів просторове уявлення форми предметів і навчити її зображати;
5. дати основні поняття і правила з композиції і графіки, їх основних засобів, прийомів і методів в комп’ютерному проектуванню;
6. пояснити основи творчого підходу до виконання завдань із ландшафтної графіки;
В результаті прослуханого курсу здобувач
повинен
знати:
7. основні правила і вимоги до креслень, правила їх виконання і розміщення у форматі, нанесення розмірів, написання стандартних шрифтів, визначення масштабу;
8. основні поняття і правила композиції і графіки, їх основних прийомів, засобів і методів;
9. основні сучасні комп’ютерні спеціалізовані програми ландшафтного проектування;
вміти:
10. грамотно виконувати креслення архітектурного об’єкту, його деталей і прилеглої території за допомогою графічних пакетів програм;
11. правильно і раціонально користуватися різними програмами при вирішенні тих чи інших проектних завдань;
12. самостійно вибирати проекцію, яка б містила найбільш повну інформацію про об’єкт;
13. вести самостійний творчий пошук з метою удосконалення і якнайкращого вираження основного змісту як окремих візуальних робіт, так і проектів з ландшафтного дизайну;
14. здійснювати графічний аналіз тієї чи іншої ландшафтної ситуації;
15. працювати з фаховою літературою, самостійно досліджуючи певні питання з зазначеної тематики при підготовці до заліку.
Перелік компетентностей:
Інтегральна компетентність Здатність створити необхідний комп’ютерний проект упорядкування відповідної території
Загальні компетентності
1. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
2. Здатність розробляти та управляти проектами .
3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт
Спеціальні (фахові) компетентності
1. Здатність проводити аналіз об’єкту проектування та предметної області
2. Володіння навчально-методичними основами і стандартами у області інформаційних систем і технологій
3.Здатність формулювати та коректно ставити завдання
Метою викладання дисципліни "Інформатика" є вивчення основних положень та розділів інформатики, знання основних концепцій інформаційних технологій, отримання навичок практичного використання комп‘ютерних технологій, вміння користуватися базовим програмним забезпеченням; отримання уявлення о ролі інформатики та інформаційних технологій в сучасному світи.
Завданням вивчення дисципліни "Інформатика" :є
- формування в студентів бази знань, умінь і навичок, необхідних для кваліфікованого та ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній діяльності та повсякденному житті;
- розвиток в студентів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби різного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати інформацію, використовувати електронні засоби обміну даними;
- формування в студентів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки, збереження, подання інформації, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства.
В результаті навчання здобувач повинен отримати наступні компетентності:
студенти повинні:знати:
- теоретичні засади інформатики;
- основні можливості використання інформаційні технології;
- реманент розв’язання задач фахового спрямування.
вміти:
- використовувати сучасні системні і прикладні засоби комп‘ютерів і мереж для розв'язання задач фахового спрямування;
- самостійно працювати з інформацією, шукати, вибирати, аналізувати й оцінювати,
- організовувати, представляти, передавати її; моделювати, проектувати об'єкти і процеси, у тому числі під час взаємодії з іншими, відповідально реалізовувати свої плани;
- приймати рішення і діяти в
непередбачених ситуаціях, учитися упродовж життя;
Загальні компетентності. Здатність:
1. до абстрактного мислення, аналізу та синтезу на відповідних рівнях.
2. застосовувати знання у практичних ситуаціях.
3. розуміння предметної області та професійної діяльності.
4. використання інформаційних і комунікаційних технологій.
5. вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
6. до пошуку, оброблення та узагальнення інформації з різних джерел.
Фахові компетентності:
1. Здатність застосовувати знання і уміння лісівничої науки й практичний досвід ведення лісового господарства.
2. Здатність використовувати знання й практичні для аналізу І біологічних явищ іпроцесів, біометричної обробки дослідних даних та їх математичного моделювання
3. Обирати та використовувати вихідні дані для прийняття ефективних господарських і організаційно-управлінських рішень ;