«Ціноутворення у будівництві» для здобувачів галузі знань 19 «Архітектура та будівництво» спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій», освітньо-професійної програми «Оцінка землі та нерухомого майна».
Освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр.
Мета: формування у студентів теоретичних та практичних знань щодо організаційних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, що спрямовані на ціноутворення в будівництві для розрахунку кошторисної вартості будівництва.
Завдання: навчити студента належним чином оперувати знаннями, набутими у процесі вивчення даної дисципліни та застосовувати їх на практиці; вільно керуватися основними методами ціноутворення у будівництві та нормативно-правовими актами з питань, що його регулюють, а також вести розрахунок кошторисної вартості будівництва..
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
- поняття ціноутворення в будівництві;
- нормативно-правову базу ціноутворення в будівництві;
- об’єкт, предмет та методологію ціноутворення в будівництві;
- етапи та процеси збору, обробки та аналізу інформації при ціноутворення в будівництві;
- вимоги до складання кошторисної документації;
уміти:
- одержати, обробити та проаналізувати інформацію необхідну для ціноутворення в будівництві;
- вірно визначити мету ціноутворення;
- визначити методичні підходи та методи за якими буде здійснена оцінка об’єкта будівництва;
- провести розрахунки ціни об’єкта будівництва та подати їх наукове підтвердження чи обґрунтування, використовуючи сучасні програмні та телекомунікаційні засоби;
- забезпечити обґрунтування одержаних результатів;
- сформувати кошторисні матеріали на об’єкт будівництва;
- здійснити захист отриманих результатів.
Перелік компетентностей:
Інтегральна компетентність
Загальні компетентності:
1. здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу;
2. здатність діяти в нестандартних ситуаціях, нести соціальну і етичну відповідальність за прийняті рішення;
3. здатність до саморозвитку, самореалізації, використання творчого потенціалу.
4. здатність до комунікації в усній і письмовій формах на державній та іноземних мовах для вирішення завдань професійної діяльності;
5. здатність керувати колективом у сфері професійної діяльності, толерантно сприймаючи соціальні, етнічні, конфесійні і культурні відмінності.
6. навички використання інформаційних технологій.
7. здатність спілкуватися з фахівцями своєї галузі (з експертами з інших галузей).
Спеціальні (фахові) компетентності:
1. здатність використовувати чинні нормативи, стандарти і методики, економіко-математичні методи, базу даних показників ринку нерухомості, проданих об’єктів нерухомості та комп’ютерну техніку і ГІС;
2. здатність використовувати знання з історії становлення та тенденцій розвитку оціночної діяльності в Україні та за кордоном, розуміння суті основних процесів і проблем, що виникають у сфері оцінки нерухомості;
3. здатність до рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), яке полягає в їх критичному розгляді та наданні висновків щодо їх повноти, правильності виконання та відповідності застосованих процедур оцінки майна вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, в порядку, визначеному законодавством та нормативно-правовими актами з оцінки майна;
4. уміння застосовувати базові знання з економіки природокористування, економічних механізмів природокористування та охорони навколишнього середовища структури та складу природоохоронних витрат;
5. здатність аналізувати та обґрунтовувати проекти розвитку земельної та іншої нерухомості, розробляти бізнес-плани інвестиційних проектів з різноманітними оцінками ефективності розвитку та впливу факторів ризику.
«Планування використання земель в населених пунктах» для здобувачів галузі знань 19 «Архітектура та будівництво» спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій».
Освітньо-кваліфікаційний рівень - бакалавр.
Мета: Метою викладання навчальної дисципліни «Планування використання земель в населених пунктах» є: забезпечення студентів теоретичними та практичними знаннями основ містобудування, розпланування території і використання земель населених пунктів
Завдання: Основними завданнями вивчення дисципліни «Планування використання земель в населених пунктах» є: набуття студентами теоретичних і практичних знань з даної дисципліни, навичок практичної роботи у питаннях обґрунтування містобудівної та землевпорядної документації з обов’язковим урахуванням раціонального використання земель.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- основи геодезії;
- основи проектування автомобільних доріг;
- основи землеустрою;
- основи землевпорядного проектування;
- земельний кадастр;
- інженерну інфраструктуру тощо.
вміти:
- застосовувати державні стандарти в галузі геодезії, картографії та землеустрою;
- розробляти містобудівну документацію;
- обґрунтовувати проектні рішення щодо потреби в земельних ресурсах (земельних ділянках);
- застосовувати сучасне програмне забезпечення у галузі будівництва;
мати компетентності:
- у роботі з містобудівною документацією;
- у роботі з землевпорядною документацією;
- у роботі з ДБН, ДСТУ, ГСТУ, ТТУ, ТУ тощо.
«Метрологія, стандартизація і сертифікація» для здобувачів галузі знань 19 «Архітектура та будівництво» спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій».
Освітньо-кваліфікаційний рівень - бакалавр.
Мета: Метою викладання навчальної дисципліни «Метрологія, стандартизація і сертифікація» є: забезпечення студентів теоретичними знаннями про метрологію – науку про вимірювання, стандартизацію – науку про єдність норм вимірювань, сертифікацію – дії про признання результатів діяльності галузі землеустрою, геодезії.
Завдання: Основними завданнями вивчення дисципліни «Метрологія, стандартизація і сертифікація» є: набуття студентами теоретичних і практичних знань з даної дисципліни, навичок практичної роботи оцінювання точності вимірювань, похибок вимірювань, користування нормативними документами Держстандарту України.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати: мету і задачі метрології, види і категорії стандартів, нормативно-технічні документи, методи і засоби вимірювань, порядок сертифікації робіт;
вміти: застосовувати теоретичні знання для вирішення практичних задач, розробляти відповідну технічну документацію згідно діючих стандартів;
мати компетентності: в роботі з вимірювальною технікою, в роботі з обробки похибок вимірювань, в роботі з ДСТУ, ГСТУ, ТТУ, ТУ.
«Будівельна справа» для здобувачів галузі знань 20 «Аграрні науки та продовольство спеціальності 205 «Лісове господарство», освітньо-професійної програми «Лісове господарство».
Освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр.
Мета: Метою викладання навчальної дисципліни «Будівельна справа» є: сформувати у студентів теоретичні і практичні знання з оформлення та розуміння будівельних креслень, застосування будівельних конструкцій і матеріалів, складання кошторису, організації будівельних робіт, вимог щодо прийняття будівельних об’єктів в експлуатацію.
Завдання: Основними завданнями вивчення дисципліни «Будівельна справа» є: формування у студентів теоретичних і практичних знань з основ будівельної справи.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: основні вимоги до здійснення будівництва основні вимоги до здійснення будівництва;
вміти: обґрунтовано на підставі відповідних розрахунків визначатись з будівельних матеріалів, приймати найбільш економічні рішення при будівництві найпростіших споруд лісового господарства;
мати компетентності:
- пошук, аналіз та узагальнення науково-технічної інформації з різних джерел;
- використовувати поточне та стратегічне планування і організацію розвитку підприємств лісової галузі для ефективної реалізації заходів лісогосподарського та мисливського виробництва
- розробляти методи та застосовувати сучасний досвід для вирішення проблем розвитку лісового та мисливського господарства, розглядати напрями розвитку екотуризму.